korra:

i would describe myself as a “stay-at-home dragon”


katiekatkkm:

I can’t decide if Taylor or Nicki’s reaction is better

(Source: incomparablyme)

breathinginthestarlight:

quirkieness:

i wish the devil would have taught me all this and i wouldn’t have to pay for college

damn the devil gives out free education on psychology??? i need that way more than i need shitty middle school education. sign me up.

breathinginthestarlight:

quirkieness:

i wish the devil would have taught me all this and i wouldn’t have to pay for college

damn the devil gives out free education on psychology??? i need that way more than i need shitty middle school education. sign me up.

(Source: sixpenceee)

rlyhigh:

hickeys are gross i want ten


  • What they say to kids who want pets: Are you sure you're not just saying you want one because all your friends have one? Remember, it's not going to be small and cute forever, it will grow up eventually! It's a living being that will depend entirely on you for the rest of its life. Are you really sure you're ready for this?
  • What they say to adults who DON'T want kids: Oh, you'll want one sooner or later. Everybody does, after all. Besides, babies are soooo cute, aren't they? You'd better hurry up before you get too old!

butt-grab:

so we went to an improv show and we played this game where somebody is given a trait and another player has to guess what it is based on how they answer questions

and one of the players who was a taxidermist was asked “what do you do for a living?” and she replied “oh you know…. stuff” AND TO THIS DAY THAT IS THE GREATEST PUN I HAVE EVER HEARD MY GOD


boom clap the sound of my ass

(Source: susemoji)


nitrqin:

I wonder if I ever caught someones attention. Even if I was just walking among the crowd, I wonder if they wanted to get to know me or anything like that.


turntnip:

gym class

image


tiredestprincess:

ok new rule: if you’re gonna call me “cute” you have to specify whether you mean “cute like a little girl/baby animal” or “cute enough to bang mercilessly”


uniphants:

itseasytoremember:

youngstero:

how time flies

you aged really well

Pokemon trainers don’t age

stability:

how nice would it be if the more you looked at hot people the hotter you got

(Source: niick4)


blue-eyed-hanji:

sorayraya:

cat-crusade:

i wish i lived in england!! then i’d have a cute english boyfr-

image

seriously this is what they look like

wtf why do they all look like theyre stuck in their eminem phase

(Source: svastianstan)


geekearth:

Frank Cho - Costume Sketch Humor (Mildly NSFW)