redlove3:

The Fantastic Four

Reblogged from LOL GIFS

me n my turtle boyfriend

  • me: wow ur so hard
  • him: that me shell
Reblogged from Troye Sivan's Tumblr

odiarmi:

me at ur funeral

image

patrickandmarcus:

the single greatest moment of the series

patrickandmarcus:

the single greatest moment of the series

Reblogged from LOL GIFS
Reblogged from Merp.

nosdrinker:

codeinewarrior:

girls just wanna have f

ood poisoning

Reblogged from $$$

sollux-tho:

weenerd:

kingeren:

smartest-of-asses:

cutetoad:

pubic hair lightener and dye exists

if you were wondering

I sure wasn’t.

image

So your pubes can be a main anime character too

now the carpet can match the drapes

Don’t be acting like you don’t want blue pubes

image

Gimme day blue shiz

spookinshield:

omg whaT A TRAVESTY

spookinshield:

omg whaT A TRAVESTY

Reblogged from Life As We Know It

monsieurwintour:

bodyfluids:

ex-im-plode:

retcum:

pizzaforpresident:

nikotheikon:

Forgiveness 

I feel like I could write a 12 page essay about this video

👀

This would win at Sundance. 

Doesn’t it die after stinging tho

White people are so weird omg

^exactly what I was thinking!

Tags: bee video omg
southern-feminism:

Inclusive children go far.

southern-feminism:

Inclusive children go far.